بورس کم آورد

روز سه‌شنبه «نهم آبان ماه» شاخص کل بورس با  کاهش ۲۱۰ واحدی در محدوده یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در چهارمین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با افت بیش ۲۱۰ واحدی هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما با رشد بیش از ۱۱۸ واحدی در محدوده ۶۷۰ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۵.۶ میلیارد ورقه سهم طی ۲۹۴ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۴.۲ هزار میلیارد تومان داد وستد قرار شد و نمادهای مخابرات ایران، معدنی و صنعتی گلگهر و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیر مثبت بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای پتروشیمی تهران، پتروشیمی بندرعباس، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری نفت، گاز، پتروشیمی تامین، سایپا و سرمایه‌گذاری شاهد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با نزول ۳۲ واحدی در محدوده ۲۴ هزار واحدی قرار گفت. در فرابورس نیز، ۳.۸ میلیارد ورقه سهم طی ۱۵۸ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش ۷.۷ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای پتروشیمی تندگویان، صنایع مادیران، برق و انرژی پیوندگستر پارس و بیمه سامان بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای پلیمر آریاساسول، سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات و ایران خودرو دیزل، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر: 65067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =