پرداخت ۴۴ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی میامی

رییس اداره بهزیستی میامی از پرداخت ۴۴ میلیارد ریال وام اشتغال در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عیسی جلالی با بیان اینکه ۱۰۰ پرونده به منظور اعطای وام اشتغال مددجویان بهزیستی شهرستان میامی طی ۶ ماهه نخست امسال تشکیل شد گفت: معرفی افراد دارای شرایط برخورداری از وام اشتغال به بانک‌ها در دستور کار است و تاکنون با پرداخت این وام‌ها برای ۴۰ نفر در شهرستان میامی شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ خانه مددجویان زیر پوشش طی این بازه زمانی تعمیر شد، ادامه داد: برای تعمیر این تعداد خانه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

رییس اداره بهزیستی میامی از پرداخت ۱۴ کمک هزینه ساخت مسکن در این شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال بابت کمک هزینه ساخت مسکن مددجویان پرداخت شده است.

وی به پرداخت حق بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی برای هفت نفر از نیازمندان زیر مجموعه این نهاد اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیون ریال طی نیمه نخست امسال پرداخت شد همچنین حق بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی ۳۸ معلول زیر پوشش بهزیستی میامی واریز شد که رقم پرداختی بابت حق بیمه این معلولان یک میلیارد و ۱۸۷ میلیون و ۷۵۴ هزار ریال است.

جلالی ادامه داد: یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال نیز بابت ارتقای کارایی معلولان تحت پوشش بهزیستی میامی به کارفرمایان طی ۶ ماهه نخست امسال پرداخت شد.

اداره بهزیستی شهرستان میامی یکهزار و ۲۸۰ مددجو را تحت پوشش دارد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

کد خبر: 65408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =