بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین از ایرکاپارت صنعت، کراپ ایران و بالین تک

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با هدف برقراری تعامل فیمابین با کارفرمایان در واحدهای تولیدی ایرکاپارت صنعت، کراپ ایران و بالین تک، حضور یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها به‌همراه استاندار قزوین و معاونان و با هدف حمایت از صنعت خودروسازی ملی در واحدهای تولیدی ایرکاپارت صنعت، کراپ ایران و بالین تک، حضور یافت و با برپائی مشاوره کارگاهی در شرکت‌های مذکور به سوالات و مسائل بیمه‌ای فیمابین پاسخ داد.

وی از پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومانی حقوق به ۹۱ هزار خانوار مستمری‌بگیر در برابر ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی برخی کارفرمایان سخن گفت و خواستار همراهی مجامع برون سازمانی در مسیر امانتداری از سرمایه اندوخته مخاطبین آن شد.

شرکت بالین تک در محدوده شعبه شهر صنعتی البرز با ۳۸۴ نفر نیروی انسانی و پرداخت ماهانه ۲۸ میلیارد ریال حق بیمه با تولید قطعات خودرو، شرکت کراپ ایران با ۷۶ نفر نیروی انسانی و پرداخت بیش از شش میلیارد ریال حق بیمه ماهانه و شرکت ایرکاپارت صنعت با ۲۰۵ نفر نیروی انسانی و پرداخت ماهانه ۱۴ میلیارد ریال حق بیمه ماهانه به تولید قطعات خودرو می پردازند.

کد خبر: 65483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =