آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی

مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی با حضور قاریانی از بین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری و خانواده آنان، کارکنان شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان و خانواده آنها امروز، ۲۳ آبان در محل نمازخانه سازمان تأمین اجتماعی آغاز شد.

به گزارش آتیه آنلاین، شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق تقلیدی و تحقیق آزاد حضور دارند.

این دوره از مسابقات قرآنی به واسطه سابقه ۲۵ ساله فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فعالیت‌های قرآنی و برگزاری مسابقات مرتبط با این حوزه با عنوان"ربع قرن با قرآن" در روز های ۲۳ و ۲۴ آبان برگزار خواهد شد.

گروه سه‌نفره داروان و کارشناسان حوزه فعالیت‌های قرآنی، داوری این دوره از مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم را برعهده دارند. مهدی قره‌شیخلو(داور تجوید)، محمدمهدی بحرالعلوم(داور حسن‌حفظ، وقف و ابتدا)، محسن یاراحمدی(داور صوت و لحن) و مسیب‌زاده به عنوان ناظر در این دوره از مسابقات قران کریم حضور دارند.

مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قران کریم در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل و تحقیق، نهج‌البلاغه و مفاهیم قرآن کریم ویژه کارکنان، همکاران بازنشسته سازمان تامین‌اجتماعی، شرکت‌ها و موسسات تابعه و خانواده‌های آنان در محل ستاد مرکزی سازمان تامین‌اجتماعی برگزار می‌شود.

حضور خانواده کارکنان تأمین اجتماعی و شرکت‌ها و موسسات تابعه این سازمان مانند دوره قبلی مسابقات قرآن در سال گذشته و مشارکت بازنشستگان همکار سازمان و خانواده‌های این افراد در مسابقات قرآنی امسال از ویژگی‌های این دوره از مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود.

همچنین حضور افراد از محدوده سنی ۶ سال به بالا و تقسیم حاضر در این دوره از مسابقات به سه گروه سنی از دیگر موضوعات قابل توجه در راستای افزایش حضور و استقبال بیشتر در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی به‌شمار می‌رود.

کد خبر: 65486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =