بورس میل به اصلاح بیشتر دارد

 روز چهارشنبه «بیست و چهارم آبان ماه» شاخص کل بورس با  کاهش نزدیک به هزار ۸ واحدی در محدوده دو میلیون و ۴۶ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در پنجمین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با افت ۷.۱۸۵ واحدی در محدوده دو میلیون و ۳۸ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۱۷ واحدی در محدوده ۷۰۲ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۸ میلیارد ورقه سهم طی ۳۲۳ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۵.۸ هزار میلیارد تومان داد وستد قرار شد و نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گلگهر و سرمایه‌ گذاری غدیربیشترین تاثیر منفی و نمادهای نمادهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مخابرات ایران و ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با کاهش ۶۳ واحدی در محدوده ۲۵ هزار واحدی قرار گفت. در فرابورس نیز، ۶ میلیارد ورقه سهم طی ۹۷۶ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش ۵.۴ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای پلیمر آریاساسول، ایران خودرو دیزل، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و گروه مالی صبا تامین بیشترین تاثیر منفی و نمادهای برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص فرابورس داشتند.

روند ورود پول به بورس معکوس شد

این درحالیست که بعد از حدود یک هفته امروز شاهد معکوس‌شدن روند خروج پول از صندوق‌های درآمد ثابت و ورود آن‌ها به سهام و حق تقدم بودیم. این درحالیست ادامه روند ورود دوباره پول‌ها به صندوق‌های درآمد ثابت طی روزهای آتی می‌تواند روند بازار سهام را خراب کند.

همچنان باید به ارزش معاملات دقت کرد، چراکه حفظ این محدوده سه الی چهار هزار میلیارد تومانی به نظر برای کف‌سازی لازم است، البته باز هم باید معاملات در روزهای آتی رصد کرد، تا بتوان بهتر اظهار نظر کرد، اما به نظر می‌رسد بورس در حال حاضر میل به اصلاح بیشتر دارد، حال باید دید معاملات در هفته آینده چگونه دنبال خواهد شد.

کد خبر: 65530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =