نیازی به حضور بیماران صعب‌العلاج هرمزگانی برای تحویل مدارک پزشکی به تامین‌اجتماعی نیست

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان گفت: دیگر نیازی نیست بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی در شهرستان‌های هرمزگان برای تحویل مدارک پزشکی خود به مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مراجعه کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان، غلامعباس مومنی، در حاشیه نشست با معاون توسعه مدیریت و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این نشست مصوب شد تا پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی و با نظارت ناظران تامین‌اجتماعی تحویل و به مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ارسال شود.

وی افزود: دیگر نیازی به حضور بیماران صعب العلاح تحت پوشش تامین‌اجتماعی در مرکز استان و مراجعه به مدیریت درمان تامین‌اجتماعی به منظور تحویل مدارک هزینه‌های درمانی نیست.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، این اقدام را با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان عنوان و بیان کرد: پیش از این بیماران خاص (صعب العلاج ) باید از شهرستان‌ها به مرکز استان و بیمه تامین‌اجتماعی مراجعه می‌کردند که با این تصمیم، اکنون همکاران ما در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی این اسناد را تحویل گرفته و مراحل اعتبارسنجی انجام و پس از تأیید نسبت به پرداخت اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام گامی در جهت رضایت‌مندی و کاهش هزینه رفت و آمد بیماران به مرکز استان و سختی ناشی از این تردد برای بیماران است.

کد خبر: 65747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =