بازدهی قابل توجه برخی از نماد کوچک و متوسط در بورس

روز ‌شنبه «چهارم آذرماه» شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۲ هزار واحدی در محدوده دو میلیون و ۲۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در اولین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با نزول ۲.۳۴۳ واحدی در محدوده دو میلیون و ۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت بیش از ۵۱۴ واحدی در محدوده ۷۰۵ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۷.۲ میلیارد ورقه سهم طی ۳۳۷ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۵.۹ هزار میلیارد تومان معامله شد ونمادهای نمادهای سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران، پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی گلگهر بیشترین مثبت تاثیر را بر روی شاخص کل بورس‌ داشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد ۹ واحدی در محدوده ۲۵ هزار واحدی قرار گفت. در فرابورس نیز ۶.۳ میلیارد ورقه سهم طی ۴۹۴ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش ۷.۶ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای نمادهای صبا فولاد خلیج‌فارس، برق و انرژی پیوند، مادیران، انتخاب الکترونیک و مولد نیروگاهی تجارت فارس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای مالی سپهر صادرات و آریا ساسول بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص فرابورس گداشتند.

این درحالیست که باز هم شاهد تعادل کلی در نمادهای بزرگ بازار سهام بودیم که این تعادل باعث شد، سهم‌های متوسط و کوچک خوب عمل کنند و خریداران این دسته از نمادها با دل و جرات بیشتری اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. به نوعی می‌توان گفت، این روزها نمادهای کوچک و متوسط بازدهی به مراتب بیشتری نسبت به نمادهای شاخص ساز هستند و این موضوع به وضوح در بازار سهام قابل دیدن است، حال باید دید که این روند تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر: 65814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =