اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید اردبیل برای ۸۴۰ نفر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل اعلام کرد: ۴۶۴ صندوق خرد محلی با ۴۲ میلیارد تومان سرمایه در این استان فعال شده و زمینه اشتغال پایدار ۸۴۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، طهماسب فرهنگ با بیان اینکه این تعداد صندوق خرد ملی به‌طور کلی در روستاها و برای اشتغال‌زایی زنان و حمایت از زنان روستایی دایر شده و تسهیلات و خدمات ویژه ای ارائه کرده است گفت: صندوق خرد محلی از طرح‌های راهبردی صندوق کارآفرینی امید است و از آنجا که ماهیت صندوق‌های خرد، توسعه و تامین منابع مالی برای توانمندسازی اقتصادی است، نقش مهمی در رفع نیازهای مالی مردم و توسعه مشاغل خرد به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم دارد.

وی افزود: دوره‌های آموزش راه‌اندازی و ایجاد صندوق‌های خرد محلی نتایجی همچون توانمندسازی جوامع زنان روستایی و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای آنها و کمک به معیشت جوامع محلی داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل بیان کرد: طرح تارا برای توانمندسازی و اشتغال اعضای صندوق‌های خرد محلی در دستور کار است و ارکان صندوق‌ها با مراجعه به دفاتر صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌ها و افتتاح حساب طرح تارا از تسهیلات حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

کد خبر: 66534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =