کاهش زمان پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد درمان تامین‌اجتماعی بوشهر

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر از کاهش زمان پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد درمان تأمین‌اجتماعی استان بوشهر از ۱۸ به چهار ماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به توسعه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی در استان گفت: با استقرار دولت سیزدهم، شاهد ارتقا زیرساخت‌ها و شاخص‌های درمانی در مراکز تابعه سازمان تامین‌اجتماعی در استان بوشهر هستیم.

وی به خدمات ارائه شده سازمان به مردم استان اشاره کرد و افزود: افزایش سقف ساعت قرارداد و حق‌الزحمه دندانپزشکان جهت افزایش ماندگاری در مراکز بستری و سرپایی، افزایش عقد قرارداد با مراکز درمانی دولتی و خصوصی در سطح استان و خرید داروها و تجهیزات پزشکی تجاری جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از ایجاد بحران در مراکز درمانی بخشی از خدماتی است که به شکل نوین به بیمه‌شدگان و مراجعان غیر بیمه این سازمان ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: دریافت مجوز جهت خرید ۲ دستگاه دیالیز جهت اضافه کردن به بخش دیالیز بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه، خرید مخزن اکسیژن مایع بیمارستان سلمان فارسی جهت افزایش ایمنی و سلامت بیماران، تسریع در ساخت ساختمان درمانگاه‌های عمومی و تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و برگزاری ۸۲۸ دوره آموزش تخصصی شامل دوره‌های فنی درمان، پشتیبانی و مدیریت در جهت افزایش کیفیت خدمات درمانی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: افزایش ساعات کاری پلی‌کلینیک امام موسی کاظم(ع)، افزایش تخت واحد تزریقات، سرپایی و سرم‌تراپی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و پلی‌کلینیک بوعلی کنگان جهت رفاه حال مردم و سهولت دسترسی به خدمات درمانی جهت سالمندان در کلیه مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان از جمله خدماتی بوده که طی یکسال گذشته به بیمه‌شدگان سازمان و مراجعان ارائه شده است.

راه‌اندازی درمانگاه و واحد دندانپزشکی بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه

اسماعیلی گفت: راه‌اندازی درمانگاه و واحد دندانپزشکی بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه، افزایش تخت‌های "ای.سی. یو" داخلی بیمارستان سلمان فارسی از هشت به ۱۷ تخت، پیگیری روند احداث طرح درمانگاه عمومی دلوار با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی، پیگیری روند احداث طرح درمانگاه عمومی دیلم و پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی، اتمام مراحل ساختمانی واحد "سی. تی اسکن" بیمارستان مهر برازجان و توسعه فیزیکی واحدهای درمانی پلی‌کلینیک بوعلی کنگان از قبیل واحد تزریقات، رادیولوژی و پذیرش طی یک سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته در این استان می توان به ارتقا، سطح پلی‌کلینیک بوعلی کنگان به مرکز شبانه‌روزی و همچنین خرید و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال در این مرکز، تجهیز بیمارستان مهر به دستگاه سونوگرافی و اضافه کردن این خدمت به صورت سرپایی و بستری، تجهیز پلی‌کلینیک امام موسی کاظم(ع) برازجان به دستگاه تصویربرداری دندان و خرید و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در حال انجام تشریفات اداری برای شروع عملیات اجرایی است گفت: این طرح‌ها شامل توسعه بیمارستان مهر برازجان به ۹۶ تخت، توسعه بیمارستان حضرت نبی اکرم عسلویه به ۶۴ تخت و توسعه فضای فیزیکی پلی‌کلینیک بوعلی کنگان با مشارکت ۳۰ میلیارد تومانی شورای راهبردی منطقه ویژه عسلویه است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر درباره پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، گفت: هر چند پرداخت مطالبات طرف قرار داد عقب هستیم ولی نسبت به گذشته بهتر شده و پرداخت مطالبات از ۱۸ به چهار ماه رسیده است.

کد خبر: 66954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =