قدردان کارفرمایان به عنوان اصلی‌ترین تأمین‌کننده منابع سازمان هستیم

مدیرکل اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران گفت: تعهد و انضباط بیمه‌ای کارفرمایان ارزشمند است. بر خود لازم می‌دانیم از آنها که تأمین‌کنندگان واقعی منابع سازمان تأمین‌اجتماعی و اثرگذاران واقعی در رشد تولید کشور هستند تجلیل کنیم و مراسم امروز نیز به منظور تجلیل از هشت کارفرمای برتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، سعید حسینی در آیین تجلیل از کارفرمایان برتر که امروز (۱۲ دی ماه ۱۴۰۲) برگزار شد، در خصوص اقدامات این اداره کل در تسهیل فرایند خدمت‌رسانی به کارفرمایان گفت: بیش از ۱۰۰ کارفرمای فعال به صورت منظم لیست بیمه‌ای به شعب اداره کل ارسال می‌کنند. فرایند ایجاد و توسعه سامانه ارسال هوشمند لیست بیمه در شعب این اداره کل در دست پیگیری و در اغلب شعب نیز خوشبختانه تکمیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مزایای این سامانه اعمال همزمان ۳۲ کنترل بر روی لیست‌های بیمه‌ای ارسال شده است. در صورت وجود مغایرت و یا اشکال محتمل، در حین ارسال پیام اصلاح نمایان می‌شود. این سامانه زمینه ارسال درست و بی‌ایراد لیست‌های بیمه‌ای را هموار می‌سازد.

مدیرکل اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران در ادامه از کارفرمایان تقاضا کرد که به منظور کاهش حجم ترافیک لیست‌های ارسالی در پایان هر ماه، لیست‌های بیمه پیش از بیستم ارسال شود که از بروز مشکلات احتمالی ناشی از ترافیک سنگین در پایان هر ماه کاسته شود.

حسینی افزود: در صورت ایجاد این تغییر فرهنگ سازمانی، تأمین اجتماعی نیز همکاری لازم با کارفرمایان در خصوص پرداخت ماهانه لیست بیمه در پایان ماه خواهد داشت.

لزوم رسیدگی ویژه به مسایل کارفرمایان در شعب

مدیرکل اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای خود از شعب و برخی کارگاه‌ها در بیان مطالبات بحق کارفرمایان گفت:کارفرمایان توقع دارند که به عنوان یک بیمه‌پرداز عادی در شعب با آنها برخورد نشود. به آنها حق می‌دهم بنابراین باید به صورت ویژه فرایند رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها در شعب مدنظر قرار گیرد. تلاش‌هایی نیز در راستای تحقق این مهم در دست پیگیری است.

وی ایجاد وحدت رویه در شعب را یکی دیگر از خواسته‌های کارفرمایان مطرح کرد و افرود: رفتار سازمانی یکسان نیز یکی از خوسته‌های جدی کارفرمایان است. این که به دور از اعمال سلیقه و برابر با قوانین و بخشنامه‌های به روزشده، ضرایب بیمه‌ای در تمام شعب اعمال شود. ما تحقق این مهم را از طریق برگزاری کارگاه‌های توجیهی و آموزشی ویژه همکاران شعب و تنقیح دستورالعمل و بخشنامه‌ها و ابلاغ سریع آنها به تمامی شعب دنبال می‌کنیم.

اصلاح فرایند بازرسی از دفاتر

مدیرکل اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران افزود: بسیاری از کارفرمایان نسبت به وضعیت بررسی دفاتر قانونی نیز نقد دارند. به همین منظور مردادماه سال جاری واحد بازرسی دفاتر قانونی در اداره کل با مجموعه هشت نفره همکاران تشکیل شده است. هر یک از کارفرمایان در صورت مواجهه‌شدن با مشکلی در این زمینه می‌توانند مشکلات خود را به این واحد منعکس کنند. این گروه تلاش دارند که با برداشتن موانع محتمل، فرایندها تسهیل شود. همچنین توجه و پذیرش مستندات ارائه شده از سوی کارفرمایان نیز موردتوجه جدی قرار خواهد گرفت.

حسینی در پایان در مرور اقدامات دو سال اخیر این اداره کل گفت: مساعدت جدی در تقسیط پرداخت‌ها، تسهیل در رسیدگی به پرونده‌ها، تلاش‌شبانه‌روزی برای ایجاد سامانه ارسال لیست هوشمند و تلاش در راستای حذف رویه‌ها و فرایندهای اضافی را از جمله اقداماتی است که از بدو ورود به این اداره کل به صورت جدی پیگیری کرده‌ام. تلاش ما در مسیر ارتقاء رضایت‌مندی کارفرمایان و ارایه خدمات‌کیفی و مطلوب نیز ادامه خواهد داشت.

آیین تجلیل از کارفرمایان برتر اداره کل غرب تأمین اجتماعی امروز (۱۲ دی ماه ۱۴۰۲) در سالن اتاق بازرگانی صنعت و معدن برگزار شد.

کد خبر: 67015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =