پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پی شهادت همکار بیمارستان امام علی (ع) زرند

در پی شهادت خانم «زهرا برهان‌نژاد» از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی که در حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان به مقام رفیع شهادت رسید، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی شهادت این همکار را به خانواده محترم و همکاران وی تبریک و تسلیت گفت.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این بانوی شهیده مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که روز گذشته در مسیر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در بمبگذاری تروریستی؛ به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.

براساس این گزارش، متن پیام میرهاشم موسوی به خانواده شهید برهان‌نژاد به این شرح است:

‌وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خانواده محترم برهان‌نژاد

سلام علیکم و رحمت‌الله

مقام رفیع شهادت، جایگاهی بلند و آسمانی است که تنها نصیب بندگان مقرب خداوند می‌شود. همکار مؤمن و پرتلاش ما که در سنگر تلاش و خدمت به مردم نیز انسانی وارسته و سختکوش بود؛ در رسیدن به این مقام، گوی سبقت را از دیگران ربود و در سالروز میلاد الگوی زنان مسلمان، میهمان حضرت صدیقه طاهره (س) شد.

اینجانب شهادت این شهیده گرانقدر و ارزشمند را که همچون سایر شهدای عزیزمان در جنایت تروریستی کرمان، خون پاکشان بر زمین ریخته شد و به قافله شهدای ایران اسلامی پیوستند؛ به خانواده عزیز برهان‌نژاد تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

برای آن شهیده سعیده، غفران و رحمت واسعه الهی و اعتلای درجه و همنشینی با اولیاء و مقربان و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان، از پروردگار هستی‌بخش، صبر و اجر مسألت دارم.

میرهاشم موسوی

کد خبر: 67064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =