بازدید معاون فرهنگی و امور استان‌های تأمین‌اجتماعی از شعب و مراکز درمانی زنجان

«احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان زنجان، ضمن بازدید از شعبه یک تأمین‌اجتماعی زنجان، پلی‌کلینیک حکیم هیدجی، ستاد اداره‌کل و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان و بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، در سی‌امین اجلاس سراسری نماز که با حضور رئیس‌جمهور امروز، شنبه ۱۶ دیماه - در زنجان در حال برگزاری است، شرکت کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی اسفندیاری با حضور در زنجان از شعبه یک تأمین‌اجتماعی این شهر بازدید و در گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این شعبه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این شعبه قرار گرفت. شعبه یک تأمین‌اجتماعی زنجان، حدود ۸۲ هزار نفر بیمه‌شده و بالغ بر ۲۵ هزار نفر مستمری‌بگیر و تعداد ۱۰ هزار کارگاه را تحت پوشش دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در جریان بازدید از پلی‌کلینیک حکیم هیدجی و بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، توسعه ظرفیت‌های درمان رایگان را از مهم‌ترین راهبردهای سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد و از اختصاص اعتباری در حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال‌جاری برای توسعه مراکز و تجهیز درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور خبر داد که نسبت به سال اول فعالیت دولت سیزدهم ۲.۵ برابر شده است.

وی همچنین از ستاد اداره‌کل و نیز ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان نیز بازدید کرد و در گفت‌وگو با مدیران بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی استان، به بررسی راهکارها و برنامه‌های توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی در این استان پرداخت.

اسفندیاری در ادامه از میز ارتباطات مردمی مستقر در اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان زنجان که همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان دایر شده است، بازدید و با تعدادی از مراجعان گفت‌وگو کرد.

کد خبر: 67119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =