عبور از مسئله خانواده در تفکر غرب شکل گرفته است

«شکیبا محبی تبار» دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: در شرایط حال حاضر جامعه جهانی، دیگر شعار فرزند کمتر مورد توجه نیست و عبور از مسئله خانواده و تغییر زیست جنسی نوع بشر در تفکر غرب شکل گرفته است.

به گزارش آتیه آنلاین، محبی‌تبار امروز سه‌شنبه ۱۹ دیماه در مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: این رویکرد، آخرین نقشه شیطانی تمدن غرب در راستای نشانه گرفتن خانواده است. این مهم نقش مادران و زنان مسلمان را بسیار حساس‌تر از گذشته کرده است.

وی ادامه داد: جامعه زنان باید با آگاهی و بصیرت بیشتری در عرضه‌های خانوادگی حضور پیدا کنند. امروزه نقش زنان و مادران به نقش بسیار کلیدی تبدیل شده است. اکنون نقطه اصلی تقابل ما با فرهنگ غربی و حضور ما در جبهه حق بر مدار خانواده بنا شده است.

محبی‌تبار همچنین گفت: در حال حاضر سلاح اول غرب برای مقابله با جبهه حق، بر فضایل انسانی و خانواده قرار گرفته است. نگاه ما به عنوان زنان بسیجی دستگاه‌های کشور باید بر نقش‌های زنانگی و خانواده استوار باشد.

محبی‌تبار تاکید کرد: ما باید به خوبی حراست پاسداری از نقش خود در خانواده را مورد توجه قرار دهیم. دشمن با نقشه از پیش تعیین شده در حوزه جمعیتی وارد شد و شرایط امروز حوزه جمعیت را شاهد هستیم. قدم بعدی دشمن کاهش تعداد فرزندان نیست و اصل موضوع تشکیل خانواده و تغییر زیست جنسی انسان‌ها است.

دبیر ستاد ملی جمعیت ادامه داد: در نشست دوماه اخیر صندوق جمعیت سازمان ملل، برای انواع ناهنجاری‌های اخلاقی اقداماتی انجام داده است. کاهش جمعیت به سرعت اتفاق افتاد و عدم تشکیل خانواده را به عنوان قدم بعدی دنبال می‌کنند.

او همچنین گفت: جامعه زنان نقش اساسی برای خنثی کردن اقدامات ضد خانواده را بر عهده داریم. زنان باید در دستگاه‌های مختلف مراقبت از هویت زنانه و خانواده را عهده‌دار هستند. ما باید حتما نگاه اسلام به زن، خانواده و فرزنداوری را مورد توجه قرار داده و براساس آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

محبی‌تبار افزود: همانطور که در عرصه نظامی خط مقاومت تشکیل شده و ما زنان باید تشکیل بخش نرم‌افزاری خط مقاومت را دنبال کنیم.

"زهرا شفقت" مسئول بسیج خواهران نیز در ادامه مراسم امروز بیان کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه زنان، فعالیت‌های ارزشمندی داشته باشیم.

مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر، امروز ۱۹ دیماه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمعی از مدیران دولتی، مسئولان نهاد ریاست‌جمهوری و زنان بسیجی شاغل در وزازتخانه‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف و وزارتخانه برگزار شد.

در مراسم امروز، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، قرعه‌کشی و مسابقات با اهدای جوایز برگزار شد.

کد خبر: 67211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =