ورود دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر به بازار کار تسهیل می‌شود

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: نحوه ورود دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به بازار کار با رایزنی مراکز صنعتی استان تسهیل می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، احسان بهمنیاری در دیدار با رئیس شرکت پترو پایدار ایرانیان و رئیس کارگاه پروژه پتروشیمی دماوند هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از پیشران‌های اقتصاد و صنعت است که آموزش در این دانشگاه ترکیبی از علم و فن است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد آموزش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، عملی است، افزود: تنها ۳۰ درصد آموزش‌ها به‌صورت تئوری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: در این استان، سه آموزشکده فنی و حرفه‌ای وجود دارد که دو آموزشکده در بوشهر به تفکیک جنسیت و یک آموزشکده در شهرستان کنگان است که در مجموع با ۳۵۰۰ دانشجو ارائه خدمت به دانشجویان و جامعه می‌کند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای تلاش می‌کند از طریق تربیت تکنسین‌ ماهر، شایسته و کارآفرین و نیز تعامل با صنایع استان، زمینه‌های لازم را برای کسب مهارت، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان سرافراز میهن اسلامی فراهم کند.

بهمنیاری با اشاره به مهارتی و آچار به دست بودن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به سطح کم توقعات به راحتی جذب بازار کار می‌شوند.

کد خبر: 67355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =