تحقق اشتغال بیش از ۳۷ هزار نفر در استان هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: براساس اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد، برای ۳۷ هزار و ۳۸۱ نفر در این استان اشتغال ایجاد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری در این باره گفت: هرمزگان براساس آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه ملی رصد توانسته رتبه اول معادل ۱۲۸ و نیم درصد سهمیه اشتغال ابلاغی را در ۹ ماهه سال جاری محقق کند و این حاصل تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه سهمیه ایجاد اشتغال هرمزگان ۲۹ هزار و ۶۹ نفر است افزود: هرمزگان همچنین توانسته رتبه اول را بر اساس شاخص فعالیت کاریابی‌های استان جهت اتصال کارجویان و کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل به خود اختصاص دهد که این مهم بیانگر همراهی‌های بی‌شائبه استاندار هرمزگان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: حمایت‌های استاندار هرمزگان در انعقاد تفاهم‌نامه‌های استخدام نیروی کار از طریق سامانه جستجوی شغل (shoghl.mcls.gov.ir) با اولویت بکارگیری نیروی کار بومی با صنایع بزرگ، نقش موثری در کسب این رتبه به‌دنبال داشته است.

کد خبر: 67760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =