برگزاری میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون،کار ورفاه‌اجتماعی یزد در بهاباد

هشتمین نشست استانی مدیران دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سال جاری به میزبانی شهرستان بهاباد برگزار می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران و روسای دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تاکنون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، مروست، اشکذر و میبد برگزار شده که با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

محمدرضا فلاحتی با بیان اینکه در جریان تشکیل میز ارتباطات مردمی درخواست‌هایی که مانع قانونی نداشته‌اند برطرف می‌شود افزود: مدیران ۱۰ دستگاه عضو شورای هماهنگی با حضور در نماز جمعه شهرستان بهاباد در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه، ضمن تشکیل میز ارتباطات مردمی، در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان نیز شرکت می‌کنند.

مردم بهاباد از ساعت ۱۱ و همچنین بعد از نماز جمعه می‌توانند با حضور در این میز ارتباطات، مسائل و مشکلات خود را در ارتباط با اداره‌های مرتبط مطرح کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی، مدیریت درمان تامین‌اجتماعی، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون، مدیریت امور بانک رفاه، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شعبه یزد، مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان و سرپرست صندوق کارآفرینی امید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم شریف بهاباد در این حوزه‌ها هستند.

کد خبر: 67802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =