ایجاد فرصت شغلی برای ۳۷۹ نفر در دلیجان

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: در ایام دهه فجر امسال ۶۸ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی و برای ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۹ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل قاسمی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: طی این جلسات کمیته‌های بیست و دوگانه شکل گرفته و نقش هر دستگاه و مجموعه‌های مردمی در این کمیته‌ها مشخص شده است. تلاش شد تا در این کمیته‌ها از تمامی اقشار و سلیقه‌ها استفاده شده و نقش مردم نیز در آنها دیده شود چراکه انقلاب اسلامی برخاسته از مردم بوده و تمام مردم تلاش کردند تا این انقلاب به سرمنزل مقصود برسد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در دهه فجر سال جاری، گفت: به منظور استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه روز چهارشنبه در تمامی مدارس شهرستان دلیجان به صدا در خواهد آمد. دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی از برنامه‌های دهه فجر سال جاری خواهد بود.

فرماندار شهرستان دلیجان بیان کرد: با آمادگی و هماهنگی بخشداری مرکزی، دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های مرتبط با امور اقتصادی و عمرانی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ۶۰ پروژه افتتاح و ۸ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد. این پروژه‌ها با محوریت عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی بوده و برای ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۹ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: کلنگ‌زنی آموزشگاه خیرساز ۱۸ کلاسه و کلنگ‌زنی مجتمع رفاهی و گردشگری توسط بخش خصوصی در مسیر جاده دلیجان ـ اصفهان توسط بخش خصوصی و افتتاح یک واحد تولید قیر از پروژه‌های شاخص شهرستان دلیجان است. در مجموع در ۱۳ روستا از چهار دهستان و بخش مرکزی؛ افتتاح، بهسازی، سنگفرش، آسفالت، جدول‌کشی و زیرسازی معابر با حجم عملیاتی حدود ۴۰ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

کد خبر: 67882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =