راه‌اندازی مراکز خدمات‌دهی استاندارد برای سالمندان در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: پیگیر راه‌اندازی مرکز خدمات‌دهی مجهز و استاندارد برای سالمندان و معلولان در اردبیل هستیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، محمد اعتماد اعجازی در بازدید از مراکز توانبخشی استان اردبیل بیان کرد: پیگیر راه‌اندازی مرکز خدمات دهی مجهز و استاندارد برای سالمندان و معلولان در اردبیل هستیم چرا که یکی از مطالبات اساسی مردم این منطقه است.

وی افزود: در این راستا فراخوان و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز استاندارد و مناسب برای سالمندان در یکی از مناطق اردبیل منتشر شده است که مساحت ۵ هکتار زمین برای این مرکز در یکی از مناطق اردبیل در نظر گرفته شده و دنبال حضور سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی این مرکز هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه این مرکز می‌تواند توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در محیط مناسب با فضاهای فرهنگی و ورزشی و تفریحی ایجاد شود و خدمات‌دهی مناسب به سالمندان ارائه شود، گفت: حفظ کرامت و شأن سالمندان بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید دستگاه‌های مربوطه حمایت‌های ویژه داشته باشند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: مشارکت مردم و خیرین در راه‌اندازی مراکز سالمندان و خیریه و کمک به قشرهای نیازمند در اردبیل خوب بوده است و دستگاه‌های اجرایی به تناسب وظایف قانونی، حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

کد خبر: 67901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =