پیام هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت دهه فجر

هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی به مناسبت ایام چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رییس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تمامی بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و مجموعه مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی و تمامی آحاد کشور، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت دهه مبارک فجر به این شرح است.

بسمه‌تعالی

روز پنجشنبه ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز نقطه اوج انقلابی بود که ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پانزده سال مبارزات پنهان و آشکار آن رقم زد و در تمام مراحل دشوار مبارزه به ندای عزت‌آفرین امام و مراد خویش لبیک گفت تا حاکمیت دین و ارزش‌های اخلاقی را در جامعه استوار سازد و سرانجام رؤیای خوش جهانخواران و در رأس آن شیطان بزرگ را با مبارزات مداوم جبهه حق علیه باطل و با نثار خون هزاران شهید، نهال انقلاب اسلامی را در بیست و دومین روز از بهمن سال ۱۳۵۷ به ثمر نشاند و همچون هدیه الهی، با در هم شکستن اختناق نظام ستمشاهی در اعماق وجود میلیون‌ها انسان آزاده و عدالت‌جوی در ایران اسلامی و حتی فراسوی مرزهای جغرافیایی کشورمان ریشه دواند و خواب راحت را از چشمان همه قدرت‌های استکباری زدود.

و اما امروز به لطف خداوند سبحان و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم، انقلاب اسلامی در همه عالم حضوری بالنده و تأثیرگذار دارد و تمامی مناسبت‌های منطقه‌ای و جهانی را تحت تأثیر خود قرار داده است.

در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر، در ماه پرفضیلت رجب‌المرجب که رحمت خداوند منان بر بندگانش سرازیر می‌شود، آغاز و در ماه باشرافت شعبان که منسوب به پیامبر اکرم (ص) است، پایان می‌یابد که تقارن و تعیین شعار محوری امسال "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" خود مؤید خیر و برکت این دهه برای مردم شریف ایران اسلامی است.

بنابراین وظیفه امروز ما علاوه بر اطاعت از فرامین رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی، حفظ و بقای انقلاب و ارزش‌های آن و صیانت از دستاوردهای چهل و چهار سال گذشته است. از این رو حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو می‌تواند ضمن افزایش اقتدار و پایداری کشور دستاوردهای انقلاب را حفظ و تقویت نماید و هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی از تمامی ملت فهیم ایران به‌ویژه شرکای اجتماعی و مجموعه مدیران و کارکنان سازمان متبوع، دعوت به عمل می‌آورد در این عرصه نیز همچون گذشته حضوری فعال داشته باشند.

در این مسیر، سازمان تأمین‌اجتماعی با پشتوانه سال‌ها تجربه ارزشمند و تلاش خستگی‌ناپذیر برای گسترش کمی و کیفی خدمات بیمه‌های اجتماعی در کشور، همواره کوشیده است در مسیر آرمانی انقلاب اسلامی به سوی عدالت اجتماعی، این والاترین آرمان مقدس نظام اسلامی، گام بردارد و برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد. به‌طوری که این سازمان با تحت پوشش داشتن ۴۶ میلیون نفر از آحاد جامعه، افزایش کمی و کیفی خدمات، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و کمک‌های رفاهی به آنان، برنامه‌های تحولی و توسعه سامانه‌های هوشمند و ... را در راستای تحقق سیاست‌های کلی تامین‌اجتماعی، با اولویت در دستور کار قرار داده است.

ناگفته پیداست پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای و درمانی افراد پرشمار تحت پوشش که سازمان تأمین‌اجتماعی را در جایگاه یکی از بزرگترین سازمان‌های بیمه‌گر اجتماعی جهان قرار داده، کاری است عظیم که نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری هوشمندانه است و بیش از هر زمان دیگری خواستار حمایت دولت کریمه و ملت شریف بالاخص شرکای اجتماعی ارجمند خویش است و جملگی مؤید رشد چشمگیر فرهنگ بیمه‌ای در کشور پس از انقلاب اسلامی و هدف ارزشمند آن یعنی تحقق آرمان عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان می‌باشد.

بی‌شک این اهداف عالیه محقق نمی‌شد مگر به رهنمودهای مؤثر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایثار و فدارکاری هزاران شهید جان برکف میهن اسلامیمان.

با اغتنام فرصت و از صمیم قلب به روان پاک رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان گرانقدر و ایثارگران سرافراز میهن اسلامی درود می‌فرستیم و بدون تردید نهضت اسلامی مردم ایران به زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر چه استوارتر در جهت پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی و حکومت علوی پیش خواهد رفت و با غلبه بر توطئه‌های دشمن و رفع دشواری‌ها و دستیابی همه‌جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی موفقیت بی‌شمار بیشتری را در آغوش خواهد کشید.

در پایان ضمن بیعت دوباره با رهبر فقید انقلاب اسلامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی و تمامی بیمه‌شدگان ارجمند، مستمری‌بگیران عزیز، کارفرمایان گرامی، مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی، فعال در سه قلمرو بیمه ای، درمانی و اقتصادی و تمامی آحاد کشور، تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و امیدواریم خداوند سبحان توفیق بیشتر را نصیب این بندگان خویش جهت خدمت بیشتر به کشور و بالمآل شرکای اجتماعی و مجموعه تلاشگران عرصه‌های کار و تولید بنماید. (انشاءا...)

کد خبر: 67917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =