پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی، شهدای دفاع از حرم و شهدای سلامت و امنیت را گرامی داشت و با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت دهه مبارک فجر به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)

ایام‌الله مبارک دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که فصلی زرین در تاریخ حیات ملت ایران رقم زد و نسیم روح‌بخش انقلاب اسلامی، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود. این ایام یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کرد که با برچیدن بساط استعمار و استکبار به ثمر نشست تا الگوی شایسته رهایی از بند استثمار برای سایر ملت‌ها باشد. پیروزی انقلاب اسلامی، طلوع آفتاب ایمان و امید از پهن‌دشت ایران اسلامی و عصاره آرمان‌های ملتی بود که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه خود، با نثار جان و مال خود، به مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی برخاستند و بر طاغوت و طاغوتیان تاختند.

با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، تحول عظیمی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشورمان صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به‌گونه‌ای که نام ایران عزیز در بسیاری حوزه‌ها بلندآوازه شد. از این رهگذر، سازمان تأمین‌اجتماعی نیز تحول و جهش بزرگی را تجربه کرد؛ به‌نحوی‌که امروز بیش از نیمی از جمعیت کشور ذی‌نفع و بهره‌مند از خدمات متنوع این سازمان هستند و بیش از ۴٠٠ مرکز درمانی، از جمله ٧٩ بیمارستان بزرگ و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات به جامعه بزرگ و گسترده مخاطبان ارائه خدمت می‌کنند. امروز در جای جای این سرزمین خدایی، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، مدیران و کارکنان خدوم سازمان تأمین‌اجتماعی حول سه ایده مرکزی عدالت، تحول و ارتقای اعتماد، کمر به خدمت به ساکنان این سرزمین بسته‌اند تا براساس وظایف و مسئولیت‌های خود، این سازمان را در مسیر و ریل آینده‌سازی برای ذی‌نفعان قرار دهند.

امروز بر همه ماست که قدردان خون شهدا و راه متعالی آن بزرگمردان باشیم و تحت زعامت و ولایت رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری و همگام و همسو با دولت خدوم سیزدهم با تلاش و کوشش در مسیر حرکت به سوی بالندگی ایران اسلامی گام برداشته و شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش میهنمان باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که در سال جاری با ایام ماه مبارک رجب و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مقارن شده، به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از حرم، شهدای سلامت و شهدای امنیت درود می‌فرستم و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری و با تبریک چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پیشگاه آحاد مردم مؤمن و انقلابی ایران به‌ویژه بیمه‌شدگان معزز، بازنشستگان و مستمری‌بگیران فرهیخته و کارفرمایان عزیز، توفیقات الهی را برای مردم و مسئولان نظام مقدس اسلامی در مسیر اعتلای روزافزون ایران عزیز اسلامی آرزو دارم.

میرهاشم موسوی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

کد خبر: 67918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =