ثبت و بررسی ۴۰ درخواست درمانی در میز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی هرمزگان

همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه به استان هرمزگان، میز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان، میز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی هرمزگان، در روزهای یازدهم تا سیزدهم بهمن ماه با حضورهادی قیومی، نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در محل سازمان تامین‌اجتماعی هرمزگان مستقر و میزبان بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان برای ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بود.

وی با اشاره به حضور مدیران بیمه‌ای و درمانی وهمچنین کارشناسان تخصصی هر حوزه جهت پاسخگویی به مراجعان بیان کرد: در حوزه درمان ۴۰ درخواست به ثبت رسیده که بیشترین موضوعات درخواستی مراجعان درباره هزینه درمان غیر شمول و خسارت متفرقه و از کار افتادگی بوده که توسط کارشناسان هر حوزه مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان افزود: میز ارتباطات مردمی سازمان تامین‌اجتماعی هرمزگان هم در حوزه بیمه‌ای و هم درمانی به‌صورت حضوری همه روزه جهت خدمت‌رسانی به مراجعان برقرار است. همچنین سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین‌اجتماعی به آدرس ۱۴۲۰.tamin.ir به صورت برخط آماده دریافت درخواست بیمه‌شدگان است.

کد خبر: 67983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =