صندوق کارآفرینی امید یزد ۷۸ طرح افتتاح کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد از بهره‌برداری ۷۸ طرح این صندوق در دهه فجر امسال در راستای ایجاد رونق تولید و اشتغال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباس امامی با بیان اینکه برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها ۸۸۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت پرداخت شده است گفت: از تسهیلات یاد شده ۳۹ طرح در حوزه صنعت به مبلغ ۵۴۴ میلیارد ریال، ۳۰ طرح در حوزه خدمات به مبلغ ۱۶۱ میلیارد ریال و ۹ طرح در حوزه کشاورزی به مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال ۲۹۳ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

پرداخت چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم

مدیر صندوق کارافرینی امید استان یزد بیان کرد: از ابتدای دولت مردمی تاکنون، صندوق کارآفرینی امید استان، تعداد پنج هزار و ۶۴۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است که چهار هزار و ۴۷۴ فقره به مبلغ چهار هزار و ۸۰۴ میلیارد ریال در زمینه اشتغال و یک‌هزار و ۱۶۶ فقره به مبلغ ۱۴۶ میلیارد ریال تسهیلات ضروری بوده است.

امامی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در چارچوب ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور، تفاهم‌نامه‌هایی با برخی از دستگاه‌های اجرایی در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید منعقد کرده است.

وی افزود: در مجموع طی سال جاری ۲۵۹ فقره تسهیلات اشتغالزا به مبلغ یک‌هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال در حمایت از طرح‌های اشتغال مددجویان‌ کمیته‌ امداد و سازمان بهزیستی و طرح‌های معرفی شده از سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و نهضت احیای واحدهای اقتصادی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ پرداخت کرده است.

کد خبر: 68058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =