بهره‌برداری از ۸ پروژه درمانی در خوزستان همزمان با دهه فجر

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان از بهره‌برداری ۸ پروژه درمانی در خوزستان به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی‌زاده در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه های درمانی در خوزستان به افتتاح بخش‌های ICU در بیمارستان‌های شهدا شوشتر و شهید مصطفیخمینی بهبهان اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان‌ها بخش‌های ICU با کلیه امکانات و با ظرفیت ۴ تخت به بهره‌برداری خواهند رسید و همچنین در بهبهان پروژه واحد لندری و نیز دیزل ژنراتور ۷۰۰ کاوا بهره‌برداری خواهد شد.

وی به کسب مجوز راه‌اندازی بخش NICU بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز از سوی سازمان تامین‌اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی اشاره و بیان کرد: بخش NICU دارای چهار تخت است و قابلیت ارتقاء تا ۸ تخت را دارد. با راه‌اندازی این بخش، خدمات ارزنده‌ای به نوزادان بدحال صورت می‌گیرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان با اشاره به افتتاح درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرستان رامشیر افزود: پس از صدور مجوز ایجاد ۶ درمانگاه در شهرهای فاقد مراکز ملکی از سوی سازمان تامین‌اجتماعی، پس از درمانگاه باغملک، رامشیر دومین شهری خواهد بود که در سال جاری صاحب درمانگاه می شود.

عبدی‌زاده با تقدیر از مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر بابت اهدای یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال جهت استفاده در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر و درمانگاه شهدای بندر امام خمینی (ره) گفت: این دو دستگاه اهدایی نیز در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید . به غیر از این پروژه‌ها، پروژه‌های درمانی دیگری از جمله بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان و درمانگاه اروندکنار در دست اقدام است که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: همچنین ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان‌های بهبهان و ماهشهر، درمانگاه ملاثانی(باوی)، پلی‌کلینیک هفت تپه و راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز از دیگر پروژه‌های مدیریت درمان در سال جاری و سال آینده است و دپارتمان قلب و عروق بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز در حال پیگیری و پیشرفت مستمر است.

کد خبر: 68076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =