پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید همدان برای ۵۰۹ طرح اشتغالزایی

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صندوق کارآفرینی امید همدان برای اجرای ۵۰۹ طرح اشتغالزایی در راستای ایجاد رونق تولید و اشتغال در شهرستان‌های مختلف استان تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان با اعلام این خبر گفت: برای افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌های اشتغالزایی همزمان با دهه فجر امسال، دو هزار میلیارد ریال پرداخت شد که زمینه اشتغال ۷۵۰ نفر را فراهم کرده است.

ارسلان حسن‌پور افزود: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد در سال جاری با ۱۴ دستگاه دولتی از جمله میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور زنان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد علوی تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید همدان در پرداخت تسهیلات رتبه مناسبی در کشور دارد ادامه داد: این صندوق در سه ماهه اول سال جاری رتبه A کشور و در سه ماهه دوم نیز رتبه B در جذب اعتبارات را کسب کرد که عملکرد قابل قبولی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان بیان کرد: در سال گذشته رشد ۳۸۰ درصدی تخصیص اعتبارات اشتغال زنان را شاهد بودیم و همچنین در مجموع جذب اعتبارات سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰، ۳۳۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به‌عنوان بانک عامل نهضت احیای طرح‌های اقتصادی معرفی شده است افزود: از جمله اهداف این نهضت احیای بنگاه‌های اقتصادی نیمه تمام و راکد در راستای رونق اشتغال، تولید، توانمندسازی و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

حسن پور درباره ملاقات‌های مردمی در ۶ ماهه نخست سال جاری با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم نیز گفت: ۴۲۰ نفر ملاقات مردمی چهره به چهره و دیدار با مردم در شعبات شهرستانی و همچنین حضور در میز خدمت نماز جمعه و حضور در سامد در دو مرحله انجام شده است.

وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و توانستیم در تمام سرفصل‌ها جزو هفت استان برتر کشور باشیم و در بعضی شاخص‌ها رتبه ۲، سه و چهار کشوری را کسب کردیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان با بیان اینکه تسهیلات این صندوق به صورت قرض‌الحسنه و با نرخ سود چهار درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود، افزود: این صندوق بازویی برای دولت به منظور پیشبرد اهداف کارآفرینی و اشتغالزایی اقشار ضعیف و متوسط جامعه به حساب می‌آید.

کد خبر: 68174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =