پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی و رضایت‌مندی در میان جامعه صنعت و تولید شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مالک رحمتی در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه با بیان این مطلب گفت: این میزان تسهیلات منجر به ایجاد امید و رضایت‌مندی در جامعه صنعت و تولید شده است که امیدواریم مستمر بودن و پایداری آن، این رضایت‌مندی به وجود آمده را حفظ کند.

وی تمرکزگرایی را مشکل اصلی پرداخت تسهیلات دانست و گفت: دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی داشتند، آن‌هایی هستند که به استان‌ها اعتماد کردند، بنابراین ضروری است با دادن اختیار به استان‌ها به تمرکززدایی بها دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر مدیران کشوری می‌خواهند سرعت عمل داشته باشند اختیارات خود را ۱۰۰ درصد به مسئولان استانی که با مردم، تولیدکنندگان و صاحبان ایده در تماس و ارتباط مستقیم هستند تفویض کنند.

وی با اشاره به کند بودن سامانه سمات افزود: امیدواریم با تاکید وزیر اقتصاد مبنی بر رفع مشکلات این سامانه و قطعی های آن، گلایه‌ها نیز برطرف شود.

رحمتی در پایان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال بوده که استمرار آن مشروط بر تسریع در تامین منابع آن برای سال آینده است.

کد خبر: 68789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =