برگزاری سومین دوره بازارچه برکت در کرج

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برپایی سومین دوره بازارچه برکت به منظور عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی در حصارک کرج خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از تولیدات و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و در راستای اشتغال زنان البرزی و تکمیل زنجیره تولید تا فروش در حوزه مشاغل خانگی، بازارچه‌های برکت از ابتدای دولت سیزدهم در استان البرز برنامه‌ریزی و با تامین زیرساخت‌های لازم در کرج فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: این برنامه با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه مدیریت شهری کرج از ۲۰ اسفند ماه به صورت دائمی از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۰ شب با استعداد ۵۶ غرفه در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز واقع در حصارک خیابان برزنت برگزار می‌شود.

دارایی بیان کرد: آن دسته از عزیزانی که دارای مجوز مشاغل خانگی از این اداره کل هستند، می‌توانند برای شرکت در این دوره از نمایشگاه و عرضه محصولات تولیدی خود با مراجعه به تعاونی مشاغل خانگی شهرستان کرج در دور سوم نمایشگاه‌های برکت ثبت‌نام کنند.

کد خبر: 68864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =