اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از آغاز اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در استان خبر داد و گفت: مرحله دوم این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با بیان اینکه خانوارهای دهک اول تا هفتم به ازای هر نفر مشمول ۲۲۰ هزارتومان اعتبار خرید کالابرگ می‌شوند، گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

وی افزود: مردم در طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانند ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر را تهیه کنند.

پیشکاری با اشاره به اینکه تاکنون در طرح کالابرگ الکترونیکی ۷۶۵ هزار تراکنش دراستان ثبت شده است، بیان کرد: ۴۳۵ هزارخانوار با استفاده از کالا برگ الکترونیکی یک هزارمیلیارد تومان کالا خریداری کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در زمان اجرای طرح اول کالا برگ فجرانه، گزارش‌هایی مبنی بر شلوغی برخی فروشگاه‌ها منعکس شد که برای حل این مشکل از شهروندان درخواست داریم برای خرید کالاها هیچ‌گونه عجله‌ای نداشته باشند و از فروشندگان هم می‌خواهیم فروش کالاها را طبق شیوه‌نامه اعلامی توسط دولت انجام دهند.

کد خبر: 68957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =