انتصاب سرپرست جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان

در آیینی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، علی نورانی، به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شد.‌

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا هاشمی در آیینی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های جعفر کاشانی، مدیرکل پیشین تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این اداره کل بیان کرد: اتفاقات خوبی در سطح استان و در حوزه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی افتاده است که نتیجه آن کاهش نرخ بیکاری استان به کمتر از ۶ درصد بوده است.

وی با اشاره به توفیقات استان در حوزه اشتغالزایی افزود: تحقق بیش از ۱۴۷ درصد از تعهدات در حوزه اشتغال گویای تمام تلاش‌ها در این حوزه است.

استاندار سمنان با بیان اینکه کمیسیون کارگری استان به دلیل برگزاری جلسات منظم و پیگیری‌های انجام شده در سطح کشور در رتبه برتر قرار دارد گفت: دولت سیزدهم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی دولت کار و جهاد است و در ساعت غیر اداری و ایام تعطیل نیز جهت برطرف کردن مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

وی افزود: بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن چه در حوزه شهری و چه در حوزه روستایی با جدیت همچون گذشته دنبال شود تا همچون گذشته در این حوزه در کشور پیشگام باشیم.

هاشمی با بیان اینکه بانک‌ها تاکنون همکاری مطلوبی داشتند گفت: انشاالله در پایان سال نیز الباقی پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن انجام گیرد.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف و ارزیابی درباره میزان اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در زمین‌های واگذاری شده انجام و مهلتی برای احداث در نظر گرفته و ابلاغ شود.

کد خبر: 69062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =