مراجعه بیش از ۵۰ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی همدان به مراکز ملکی سازمان در استان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در دیدار نوروزی با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان آمار اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ توسط این مدیریت به بیمه‌شدگان استان را تبیین کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، حسن عروتی‌موفق در دیداری که به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام داد گفت: ۳ میلیون ۷۰۰ هزار مراجعه بیمه‌شدگان به ۹ مرکز ملکی تابعه در استان، ضریب اشغال ۹۰ درصدی تخت در بیمارستان‌های سازمانی، تحویل داروی رایگان در قالب دو میلیون نسخه به مراجعان و ... ارائه خدمات متنوع درمانی به صورت رایگان به بیمه‌شدگان در استان که بیش از ۵۰ درصد مراجعات درمانی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان در امر درمان را شامل می‌شود، نشانه اعتماد و رضایت مردم از سازمان تامین اجتماعی است.

وی در این دیدار با اشاره‌ای به برنامه‌های زیربنایی و توسع‌ ای سازمان برای سال جدید در رابطه با درمان در استان، برای برداشتن گام های بلندتری در راستای ارائه خدمت بی منت و در شان مردم ابراز امیدواری کرد.

کد خبر: 69292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =