12 فروردین، روز تاریخی ملت ایران، مسلمانان و آزادگان سراسر جهان است

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در پیامی ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله 12 فروردین که به‌عنوان «روز جمهوری اسلامی» نامگذاری شده است، با اشاره به دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی خصوصاً در حوزه تأمین‌اجتماعی؛ تأکید کرد که دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی حتی از سوی دشمنان ایران اسلامی نیز قابل چشم‌پوشی و انکار نیست.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام میرهاشم موسوی به‌مناسبت گرامیداشت 12 فرودین روز جمهوری اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

12 فروردین 1358، تجلی اراده و قدرت الهی و نقطه‌عطفی در تاریخ کشور عزیز ما ایران است؛ روزی که مردم شریف این سرزمین، یکدل و یکصدا پایان استبداد شاهنشاهی را فریاد زدند و با حضور تاریخی خود در نخستین همه‌پرسی و انتخابات واقعی این مرز و بوم، به حاکمیت طاغوت در ایران عزیز پایان داده و با تکیه بر ذات اقدس الهی و تمسک به ساحت نورانی ائمه اطهار علیهم‌السلام، با شور و شوق و شعفی وصف‌ناشدنی، جمهوری اسلامی را به‌عنوان روش و مشی اداره مقدرات کشور خود برگزیدند.
این روز بزرگ، مقطعی بی‌نظیر در تاریخ کشور ما است؛ چه برای اولین بار پس از دوران کوتاه صدر اسلام، نظامی انتخاب شد که همزمان دارای دو خصوصیت مردمی بودن و الهی بودن است؛ از این نظر روز جمهوری اسلامی روزی تاریخی برای ملت شریف ایران و مسلمانان و آزادگان سراسر جهان است. روزی که از پس قرن‌ها انتظار، سرانجام با هدایت رهبری الهی و به پشتوانه آرای ملتی مؤمن و فرهیخته، حکومتی با اهداف و آرمان‌های دینی تأسیس شد تا نویدبخش استقرار حکومت عدل الهی و زوال مظاهر ظلم و فساد از صحنه عالم باشد.
امروز ملت شریف ایران در حالی این روز بزرگ را گرامی می‌دارند که نظام منتخب آن‌ها به‌رغم 45 سال تحمل شدیدترین فشارها و بزرگترین خباثت‌های نظام سلطه جهانی و دشمنان قسم‌خورده این سرزمین، در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند خویش نه تنها متوقف نشده، بلکه با حرکتی پرشتاب قله‌های رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و توسعه ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی و عدالت‌گستری و... را به مدد خداوند متعال و یاری ملت بزرگ ایران پیموده است.

امروز با وجود کینه‌توزی‌ها و کارشکنی‌های نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، ایران اسلامی قدرتی بزرگ در منطقه و در سطوح بین‌المللی و مورد توجه جهانیان است که دستاوردهای عظیم آن حتی از سوی دشمن‌ترین دشمنان آن قابل چشم‌پوشی و انکار نیست. از جمله در عرصه عدالت‌گستری و توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی و با وجود آن‌که تا رسیدن به شرایط آرمانی و ایده‌آل در برخی عرصه‌ها فاصله داریم، اما دستاوردهای بزرگی در سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌ها و نهادهای فعال در این حوزه رقم خورده است. امروز بیش از نیمی از جمعیت کشور از خدمات متنوع بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی بهره‌مند هستند و بیش از 400 مرکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی ازجمله حدود 80 بیمارستان مجهز و پیشرفته به بیمه‌شدگان عزیز در اقصی نقاط ایران اسلامی ارائه خدمت می‌کنند؛ در حالی‌که تا پیش از استقرار جمهوری اسلامی، تنها حدود 20 درصد از کل جمعیت کشور تحت پوشش انواع بیمه‌های اجتماعی بودند که خدمات محدودی به آن‌ها ارائه می‌شد.

این دستاوردهای عظیم و توسعه روزافزون خدمات در مسیر تحقق آرمان عدالت، مرهون خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی و حمایت ملت شریف و همچنین همت بلند خدمتگزاران مردم در عرصه‌های مختلف حکمرانی است. در این میان رفع نقایص و کمبودهای موجود با هدف توسعه عدالت اجتماعی و با رویکرد آینده‌سازی، مسئولیت سنگینی است که تنها با همت مضاعف و مجاهدت خدمتگزاران مردم در عرصه‌های مختلف حکمرانی از جمله همکاران ما در سازمان بزرگ تأمین‌اجتماعی ممکن و میسر می‌شود؛ موضوعی که در ابتدای دوره جدید مدیریتی این سازمان در قالب شعار «عدالت، تحول و ارتقای اعتماد» مورد تأکید قرار گرفته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت دوازدهم فروردین ماه، «روز جمهوری اسلامی»، قبولی طاعات و توفیق بیش از پیش ملت شریف ایران و خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی را از پیشگاه خداوند متعال آرزو داشته و امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان و شب‌های پرفیض قدر، توفیق خدمتگزاری بیشتر و ارائه هر چه بهتر خدمات در سال پیش رو به همه همکاران خدوم سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور عنایت شود، ان‌شاءالله.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

کد خبر: 69322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =