ایجاد پایگاه‌های مردمی اشتغال در سراسر استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد پایگاه‌های مردمی اشتغال در سراسر استان خبر داد و گفت: از ظرفیت دانشگاه‌ها و مساجد برای ایجاد پایگاه‌های مردمی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در نشست مدیران مراکز مشاوره و کارآفرینی با بیان این مطلب گفت: بانک شغلی مناطق مختلف استان بوشهر با رصد و پایش شهرستانی تهیه و به صورت ماهانه به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۳۸ درصد از اشتغال تعهد شده استان بوشهر باید از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی و انجمن وابسته به آن است و با اقدامات خوبی که در سال گذشته در این حوزه رقم خورد راه برای تحقق شعار سال در حوزه کاری مربوطه در استان به خوبی فراهم است و در هفته پایانی فروردین ماه، نشست مشترک مراکز مشاوره کارآفرینی و مراکز خدمات کاریابی جهت اجرای برنامه‌های منظور شده برگزار خواهد شد.

در پایان نمایندگان مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارافرینی آمادگی خود را جهت تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کردند.

کد خبر: 69361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =