توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی دزفول

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دزفول از توزیع یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال بین مددجویان بهزیستی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، نورمحمد پیلوار با بیان اینکه دزفول جزو شهرستان‌های شاخص از نظر کمک‌های خیران است، گفت: اداره بهزیستی شهرستان دزفول در راستای کمک‌های معیشتی و ارتقای سطح خدماتی به مددجویان خود نیاز به کمک نیکوکاران دارد.

وی افزود: دزفول از نظر کمک‌های مردمی به بهزیستی اگرچه در رتبه نخست خوزستان قرار دارد ولی با توجه به طیف مختلف خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به مددجویان، افزایش همراهی خیران با این سازمان مورد انتظار است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دزفول ادامه داد: بسته‌های معیشتی توزیع شده بین مددجویان شامل هفت قلم از جمله برنج، روغن، چای، سویا، ماکارونی، قند و رب گوجه فرنگی هستند که با همت خیران تهیه شده‌اند.

وی ارزش هر بسته معیشتی را پنج میلیون ریال اعلام و بیان کرد: هفت قلم کالا و توزیع گوشت قرمز در میان مددجویان این سازمان نیز در دستور کار است که با توجه به رعایت شرایط بهداشتی، توزیع این گوشت‌ها به طور جداگانه انجام می‌شود.

پیلوار افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کل کمک‌های نقدی خیران دزفول در سال گذشته بوده است که ضمن تجلیل از این خیران، از شهروندان و سایر خیران نیز برای کمک به این سازمان دعوت می‌شود.

در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش بهزیستی دزفول هستند و از خدمات این سازمان خدماتی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: 69555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =