برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در جهاد دانشگاهی قزوین

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین از برگزاری آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در جهاد دانشگاهی قزوین، خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، سمانه مولاوردی‌خانی در این‌باره گفت: سازمان تامین اجتماعی به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در مراکز مدیریت درمان و اداره کل این سازمان در استان قزوین، افراد واجد شرایط را در چارچوب ضابطه نظام جذب و استخدام سازمان از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل مربوطه به‌صورت استخدام پیمانی جذب می‌کند.

وی بابیان اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون پایان‌یافته افزود: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین برای جذب و پذیرش ۱۴۸ نیروی انسانی در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان اعلام آمادگی کرده است که از این میان ۹۰۰ زن و بالغ‌ بر ۵۴۲ مرد در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، خواهر و بردار شهید و همچنین همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت از سهمیه ۲۵ درصدی در این آزمون برخوردار هستند.

وی ادامه داد:‌ فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد، رزمندگان باسابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و درنهایت همسر و فرزندان رزمندگان باسابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها مشمول استفاده از سهمیه ۵درصدی هستند. بر اساس قانون حمایت از معلولان، افراد کم‌توان جسمی که مورد تائید کمیسیون پزشکی توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور قرار گرفتند نیز، از سهمیه سه‌درصدی در این آزمون بهره‌مند هستند.

مولاوردیخانی در پایان گفت: کارت شرکت در آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی، از سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت. همچنین ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج‌شده و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

کد خبر: 69563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =