دیدار اعضای شورای شهر سوادکوه با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران

در راستای تعامل با نهادهای مردمی، اعضای شورای شهرستان سوادکوه ( پل سفید) با رضا کاظمی نیا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در محل ستاد مدیریت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران، در این جلسه اعضای شورای شهر انتظارات خود را در حوزه درمان مطرح کردند. این موارد شامل افزایش و ارتقاء سطح خدمات درمانی درمانگاه مذکور، پیگیری و تسریع در انجام خدمات درمانی بیماران اعزامی از درمانگاه پل سفید به بیمارستان منطقه‌ای ولیعصر(عج) شهرستان قائمشهر، جذب و بکارگیری پزشکان متخصص به ویژه در رشته‌های قلب، جراحی عمومی، چشم پزشکی و تجهیزات پزشکی بوده است.

رضا کاظمی نیا، با تقدیر و تشکر از مطالب مطرح شده توسط اعضای شورای شهر، یکی از اولویت‌های مدیریت درمان در سال‌جاری را برگزاری جلسات با کانون‌های بازنشستگان و نهادهای مردمی برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا برای ارتقاء خدمات به بیمه‌شدگان، با توجه به توانمندی و ظرفیت اعضای شورای شهر، خدمات مطلوبی به مردم منطقه ارائه شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران به پیگیری جذب متخصصین مورد نیاز از سوی مراکز دانشگاهی و استقرار رابط در درمانگاه یاد شده برای پیگیری فرایند تایید دارو و تشکیل کارگروه با حضور کارشناسان مدیریت درمان و شورای شهر و همچنین پیگیری جذب دندانپزشک برای فعالیت همه روزه جهت درمانگاه پل سفید تاکید کرد.

کد خبر: 69564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =