دیدار دبیراجرایی خانه کارگر و مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان

دبیراجرایی خانه کارگر گیلان به اتفاق دیگر اعضای این تشکل با مدیر درمان تامین اجتماعی استان در آستانه هفته کارگر دیدار و پیرامون خدمت‌رسانی در حوزه درمان به بیمه‌شدگان و کارگران گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، در این دیدار حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک گفت: کارگران از ارزشمندترین طبقه جامعه هستند چرا که چرخ عظیم جوامع بشری با دستان توانای کارگران در حال حرکت است و حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

وی گفت: سلامت و بهداشت یک عنصر الزامی در زندگی تمام مردم است و جامعه کارگری همواره با دغدغه‌ها و مشکلاتی در این زمینه مواجه بوده است، که مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی در تلاش است با همکاری سایر مسئولان استانی و برنامه‌ریزی‌های مدون و اجرایی این مسائل را مرتفع کنند. همانطور که رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی نامگذاری سال جاری بنام جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کرده و فرموده‌اند کارگر ستون فقرات تولید است بنابراین باید مشکلات این قشر در زمینه های مختلف معیشتی، کاهش هزینه درمان و... برطرف شود.

ابراهیمی افزود: با پیگیری و تلاش‌های کارکنان و همراهی مسئولان توانستیم اقدامات موثر و گام‌های اساسی در زمینه توسعه درمان استان برداریم که از جمله آن می‌توان به افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود، افتتاح آزمایشگاه مولکولی پلی‌کلینیک تخصصی شماره یک رشت، دریافت سند تک برگ بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت پس از ۲۰ سال که زمینه‌ساز اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این بیمارستان شد، دریافت مجوز و کلنگ‌زنی جهت احداث مجتمع درمانگاهی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، آنژیوگرافی، دریافت مجوز و کلنگ‌زنی احداث مجتمع درمانگاهی، اداری و رفاهی شهرستان لاهیجان، تجهیز کلیه مراکز درمانی به دستگاه دیزل ژنراتور(جهت خدمت رسانی در مواقع بحرانی) و... اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران مسئله سلامت و درمان است گفـت: با احداث آنژیوگرافی و اورژانس جدید بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بخشی از دغدغه‌های بیمه‌شدگان و این قشر زحمتکش کاهش خواهد یافت.

حسن ایزدی، دبیراجرایی خانه کارگر استان نیز با قدردانی از اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در دوسال اخیر که موجب تحول در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و کارگران شده است گفت: عدم توجه به مسائل کارگران موجب شده این قشر شریف و مظلوم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند، انتظار بر این است همه مسئولان نسبت به حل مسائل کارگران اقدامات عملی و ملموس انجام دهند.

وی افزود: این تشکل از تمام ظرفیت‌های موجود جهت حمایت و پیشبرد برنامه‌های مدیریت درمان استان استفاده می‌کند.

کد خبر: 69568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =