برگزاری نشست مدیر درمان کردستان با روسا و معاونان بانک رفاه و اعضای کانون بازنشستگان استان

نشست تعاملی مسئولان تامین اجتماعی استان کردستان با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، مدیر و معاونان بانک رفاه کارگران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان، در این نشست تعاملی ، شیرزاد قادر پوراقدم، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با ارائه گزارش‌های جداگانه به تبیین خدمات سازمان به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت.

قادر پوراقدم در این نشست که دوشنبه ۲۰ فروردین ماه در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد خدماتی همچون ویزیت بیش از یک میلیون و ۲۹۰ هزار بیمار در مراکز ملکی سازمان در استان، انجام ۹۷۰۰ عمل جراحی در دو بیمارستان، جذب و هزینه کرد ۳۴ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی، جذب و هزینه کرد ۳۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۲ برای مراکز مذکور در استان و ... ارائه خدمات با کیفیت و حفظ شأن و کرامت بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این مراکز را هدف مدیریت درمان استان، معرفی کرد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این نشست از همراهی و حمایت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی سازمان به عنوان شرکای اجتماعی و مجموعه‌هایی با اهداف مشترک ، قدردانی کرد .

کد خبر: 69573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =