برگزاری محفل انس با قرآن تامین اجتماعی استان البرز

محفل انس با قرآن کریم تامین اجتماعی استان البرز با حضور قاریان بین‌المللی و شرکت مدیران و کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و تعدادی از مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات بیمارستان فوق تخصصی البرز برگزار شد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، در ابتدای این محفل قرآنی که با پیام «قرآن هدایتگر استوارترین راه » برگزار شد مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به هدایت‌گری قرآن بیان کرد: اگر انسانی تنها یک آیه قرآن را بخواند انسان برگزیده‌ای است و برای همیشه در مسیر مستقیم هدایت قرار خواهد گرفت .

داریوش طاهرخانی افزود: خوشبختانه همکاران ما در سطح سازمان تامین‌اجتماعی فعالیت‌های بسیار ارزنده ای را در حوزه قرآن داشته‌اند و در مسابقات کشوری نیز رتبه‌های بسیار خوبی را در دو گروه برادران و خواهران کسب کرده‌اند.

وی همچنین گفت: درست است که در مسابقات قرآن چند نفری به عنوان افراد برتر انتخاب می‌شوند ولی همه کسانیکه پا در آن عرصه می‌گذارند و در آن مسیر حرکت کردند از نظر ما برگزیده‌اند و از همه آنان سپاسگزاریم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: این محفل قرآن فرصت گرانبهایی برای سیقل دادن روح با نوای دلنشین قرآن است و امیدواریم بتوانیم از این چراغ و نور هدایت بهره لازم را ببریم و آن را در زندگی خود بکار گیریم .

در این برنامه استاد محمد رضا تقیانی از قاریان نمونه کشوری و استاد مهدی غلام نژاد از قاریان بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به تلاوت آیاتی از کلام الله وحی پرداختند و در بخشی از برنامه نیز گروه بین المللی تواشیح‌الوارثین نیز قطعاتی زیبا و دلنشین اجرا کردند.

کد خبر: 69575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =