تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع)  قم به دستگاه MRI

مدیر درمان تامین اجتماعی قم از دریافت مجوز خرید و راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان امام رضا (ع) در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، امام جمعه شهر قم ضمن تبیین اقدامات و عملکرد حوزه درمان تامین اجتماعی بیان کرد: خبر خوب سال جدید سازمان تامین اجتماعی که دیروز به ما ابلاغ شد خرید و راه‌اندازی یک دستگاه ام ار ای در بیمارستان امام رضا (ع) است که با راه‌اندازی این دستگاه پیشرفته دیگر بیمار برای دریافت این خدمت به بیرون از بیمارستان اعزام نمی‌شود.

مدیر درمان استان قم ارائه بیش از ۹ میلیون بار خدمت در درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم را یکی از دستاوردهای رو به توسعه بخش درمان تأمین‌اجتماعی در استان بیان کرد و گفت: با ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) که گودبرداری آن انجام شده است و افتتاح آن در آینده نزدیک، شاهد رشد قابل قبولی در توسعه کمی و کیفی خدمت به بیمه‌شدگان تحت پوشش در استان قم خواهیم بود.

حسینی بوشهری ضمن قدردانی از زحمات دستگاه‌های عضو شورای تعاون کار و رفاه اجتماعی بر خدمت بی‌منت به مردم و افزایش رضایتمندی مراجعان به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

امام جمعه قم در ادامه گفت: نیاز مردم به شما از نعمت‌های الهی است و برای قدردانی از این نعمت الهی برای حل مشکلات مردم همه تلاش خود و مجموعه تحت مدیریت را برای افزایش رضایت مردم بکار بگیرید.

کد خبر: 69576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =