برگزاری نخستین جلسه شورای اداری و هم‌اندیشی اداره کل تامین اجتماعی همدان در سال جدید

نخستین جلسه شورای اداری و هم‌اندیشی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان با حضور مدیرکل، معاونان اداره کل استان و روسای ادارات تخصصی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، در ابتدای جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک مجدد سال جاری و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تقدیر از همکاران به لحاظ اهتمام در تحقق اهداف سازمان در سال گذشته افزود: برای تحقق شعار سال و همچنین اهداف سازمان و تحقق نرم‌های مصوب وصول و افزایش بیمه‌شدگان و سایر موارد، اهتمام جدی با اولویت از ظرفیت‌های شرکای اجتماعی باشد و در سال جاری جمعیت تحت پوشش استان به ۵۰ درصد برسد.

جوادجمور درحال حاضر جمعیت تحت پوشش را ۴۷/۹ درصد برشمرد و بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای این موضوع استفاده کرد.

وی مجدداٌ تکریم ارباب رجوع را از اولویت اقدامات برشمرد و افزود: درسال گذشته برخی نارضایتی‌ها در این حوزه وجود داشت که لازم است همکاران در سطوح کارشناسی این مهم را مدیریت کنند.

در این جلسه کارشناس آمار استان، گزارش کاملی از وضعیت بیمه‌ای استان ارائه کرد و سپس معاونان اداره کل استان نیز عملکرد سال گذشته زیرمجموعه خود را تشریح کردند. دراین جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان به تقویت تعاملات و ارتباطات با شرکای اجتماعی برای تحقق اهداف سازمان تاکید کرد.

کد خبر: 69578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =