دیدار اعضای تعاونی مرزنشینان درح، سربیشه با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی

اعضای تعاونی مرزنشینان درح، سربیشه با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه با اشاره به مطرح شدن شعار " جهش تولید با مشارکت مردم" برای امسال توسط رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: این شعار نقشه راهی برای تعاونی ها و تعاون‌گران است تا برنامه‌های خود را بر اساس همین محور تدوین کنند.

وی افزود: بهترین روش برای مشارکت‌ پذیری مردم در تولید، فعال شدن تعاونی‌ها است که امسال این بخش باید بسیار پررنگ شده و مردم و دولت به این باور برسند که با مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت‌های حوزه تعاون می‌توان ضمن محقق کردن شعار سال، در رفع مشکلات معیشتی جامعه و ایجاد اشتغال‌های پایدار کوشا بود.

اشرفی ادامه داد: یکی از محورهای مهم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی است که از کارکردهای منحصر بفرد شیوه اقتصاد تعاونی محسوب می‌شود؛ تحقق شعار سال نیازمند حمایت از تعاونی‌هاست.

وی ابراز امیدواری کرد با همت تمام فعالان بخش تعاون در استان و با حمایت‌های دولت به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارنامه قابل قبولی در بخش تعاون در پایان سال، به محضر رهبر انقلاب و آحاد مختلف مردم ارائه شود.

کد خبر: 69590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =