تجلیل از کارکنان منابع انسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان

به مناسبت گرامیداشت روز منابع انسانی، از کارکنان منابع انسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با حضور مهدی پایان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از کارکنان این مدیریت و مراکز درمانی، مراسم گرامیداشت روز ملی منابع انسانی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: نیروی انسانی مهمترین اصلی است که باید برای پویایی سازمان به آن توجه شود.

مهدی پایان با بیان اینکه هر چه قدر در زمینه نیروی انسانی سرمایه‌گذاری صورت پذیرد قطعا به سود سازمان است و می‌تواند خدمات بهتری توسط سازمان ارائه شود افزود: نقشی که نیروی انسانی در هر سازمانی دارد بر کسی پوشیده نیست و یک سازمان به هر اندازه‌ای که امکانات داشته باشد اگر نیروی انسانی مناسبی نداشته باشد قطعاً موفق نخواهد بود که این امر نشان از جایگاه منابع انسانی در هر سازمانی است.

وی به نیروی انسانی فعال در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان دارای ۹۴۰ نیروی انسانی است که پشتیبانی از این نیروها توسط معاونت منابع انسانی صورت می‌گیرد.

پایان به برتر شدن معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان استان به عنوان یکی از برترین معاونت‌ها در سطح کشور شناخته و معرفی شد که این امر با تلاش و همت همه همکاران این بخش محقق شده‌ است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان افزود: در حال حاضر در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان هزار و ۱۶۸ردیف تشکیلاتی وجود دارد که از این تعداد، ۹۰۱ردیف اشغال شده و ۲۶۷ردیف کسری وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۵۹درصد از کارکنان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در سطح استان را زنان و ۴۱درصد مردان تشکیل می‌دهند گفت: در این مدیریت ۸۳نفر پزشک متخصص، ۶۱نفر دکترا، ۸۶نفر فوق لیسانس، ۴۴۴نفر لیسانس و ۲۶۶نفر فوق دیپلم و پایین‌تر هستند.

پایان درباره کارکنان ایثارگران این مدیریت نیز بیان کرد: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان این افتخار را دارد که ۱۱۶ نفر از کارکنان آن را از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشکیل می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان به مهم‌ترین خدمات و اقدامات انجام شده توسط این معاونت اشاره کرد و گفت: اخذ مجوز و پیگیری ساخت درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مراکز درمانی ملکی از جمله حاجی‌آباد، پارسیان، بندرخمیر، بستک و کیش، اخذ مجوزهای لازم جهت احداث کلینیک تخصصی در محوطه بیمارستان خلیج فارس، اجرایی طرح هرمزگان سالم، استفاده از ظرفیت‌های خیرین در استان، اجرای برنامه ارتقا هتلینگ در سه بخش بیمارستان خلیج‌فارس، راه‌اندازی دفتر تکریم بازنشستگان در بیمارستان خلیج‌فارس و آسان سازی عبور و مرور معلولین و افراد توانخواه در مراکز درمانی این مدیریت از جمله اقداماتی است که توسط این معاونت انجام شده است.

پایان ادامه داد: اجرای طرح LDR بر اساس استانداردهای بیمارستان‌های ایمن در زایشگاه بیمارستان خلیج‌فارس، اجرای طرح غربالگری دیابت، فشارخون، سرطان‌های شایع مردان و زنان در مراکز درمانی و ایستگاه‌های سلامت سیار، اجرای کامل طرح تبادل الکترونیک پرونده‌های بستری در مراکز طرف قرارداد، اجرای طرح بیمه ناباروری، اجرای میز خدمت و ایستگاه سلامت در نماز جمعه در مرکز و شهرستان‌های استان، راه‌اندازی کلینیک دیابت و فشار خون در بیمارستان خلیج‌فارس، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در قالب گروه جهاد پزشکی، تبیین و تشویق پرسنل در راستای فرزندآوری و فرزندپروری بر اساس منویات مقام معظم رهبری، انجام اقدامات فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغاتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت ایثارگران و خانواده شهدا در رده‌های مدیریتی و کارشناسی از دیگر اقداماتی است که توسط این معاونت صورت گرفته است.

در پایان مراسم از جمعی از کارکنان منابع انسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر: 69742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =