آموزش بخش تعاون به فنی و حرفه‌ای واگذار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با توجه به منابع اعتباری مشخص آموزش بخش تعاون به فنی و حرفه‌ای سپرده می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی باقری در نخستین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در سال ۱۴۰۳ که به میزبانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان و با حضور مدیران کل عضو شورا برگزار شد گفت: امیدواریم بتوانیم با مصوبات جدید شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اقدامات مهمی را به سرانجام برسانیم.

وی خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال شد و بیان کرد: تلاش برای حوزه اشتغال باید بیشتر شود تا گره از مشکلات مردم به ویژه جامعه هدف باز شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: کلیدی‌ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مد نظر داشته و در کوتاه‌مدت با تلاش و همت همه دستگاه‌ها به آن دست پیدا کنیم.

باقری به خبری خوش در بخش آموزش تعاونی‌ها اشاره و بیان کرد: با توجه به منابع اعتباری مشخص آموزش بخش تعاون به فنی و حرفه‌ای سپرده می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های این اداره کل در دولت سیزدهم گفت: آموزش و تقاضامحوری در حوزه تولید و اشتغال باید زودبازده باشد.

حسین درویشی با اشاره به اینکه ۱۹ گروه هدف داریم که آموزش‌ها توسط ۲۰ مرکز دولتی و دو هزار و ۵۸۳ آموزشگاه آزاد انجام می‌شود، بیان کرد: باید آموزش برای ارتقای مهارت‌افزایی شاغلین در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تشکیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار صنایع شد و افزود: ۹۰ درصد آموزش جدید با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود.

در پایان این جلسه، علی باقری مدیرکل و رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اهداء لوح سپاس از زحمات مدیران عضو شورا در پیشبرد اهداف این وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

کد خبر: 69840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =