اجرای طرح‌های اشتغال‌زا مانع مهاجرت روستاییان شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان گلستان با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در روستاهای کشور گفت: اتخاذ این راهبرد طی سال‌های اخیر مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شده و زمینه مهاجرت معکوس را هم فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی آتیه آنلاین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه در  بازدید از یک کارخانه تولید لوازم الکتریکی در شهر دلند از توابع شهرستان رامیان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات برای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زای روستایی در راستای سیاست‌ دولت در توجه به مناطق روستایی است.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در روستاها، تسهیلات با نرخ سود ۶ درصد پرداخت می‌شود ضمن این که سقف تسهیلات برای تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام روستایی ۴۰ درصد افزایش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازدید از این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این کارخانه سهم بالایی در تولید لوازم الکتریکی کشور دارد و برای حدود ۴۹۰ کارگر از جمله ۳۴۰ زن فرصت شغلی فراهم کرده است.

 در این بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، فرماندار رامیان و برخی مسوولان این شهرستان ۸۵ هزار نفری حضور داشتند.

کد خبر: 8955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =