از بازی اسپانیا لذت بردم

از بازی شاگردانم مقابل اوکراین لذت بردم، عملکرد خوبی داشتیم، اما در یک غافلگیری نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا، گفت: از بازی شاگردانم در دیدار مقابل اوکراین لذت بردم، چراکه آنها عملکرد خوبی داشتند و در یک غافلگیری نتیجه را واگذار کردند. به گزارش آتیه آنلاین؛ لوییس انریکه پس از شکست دور از انتظار یک بر صفر تیمش مقابل اوکراین در لیگ ملت‌های اروپا، اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی با حرکات «آداما ترائوره» ایجاد کردیم و با استفاده از جناحین درپی رسیدن به گل بودیم. هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم، ترس تیم ما را فرا گرفت. وی افزود: کاملا بر بازی تسلط داشتیم و برخلاف جریان این دیدار گل دریافت کردیم. انریکه ادامه داد: تیم نمی‌تواند فقط با یک روش برای رسیدن به گل تلاش کند، چراکه در فوتبال تاکتیک‌های زیادی وجود دارد. مقابل اوکراین در یک حمله غافلگیر شدیم و باید به میزان بابت این پیروزی تبریک بگویم. سرمربی اسپانیا با بیان اینکه مشکلی در روند تیمش وجود ندارد، گفت: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و بازی کاملا در اختیار ما بود. فوتبال همین است و باید بای موفقیت به گل رسید.

گام‌های نامطمئن آلمان

در همین رابطه دیشب آلمان و سوییس هم در همین گروه در آلمان با یکدیگر دیدار کردند. ژرمنها که همانند ماههای اخیر نمایشی توام با تزلزل داشتند، در خانه خود برابر سوئیس به تساوی ۳-۳ رضایت دادند.  آلمان در شبی که خط دفاع عملکرد خوبی نداشت،‌ ابتدا با دو گل عقب افتاد و سپس بازی را به تساوی کشاند. در این گروه اسپانیا با ۷ امتیاز در صدر و آلمان و اکراین با ۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. سوییس با تساوی دیشب در برابر آلمان صاحب دومین امتیاز خود از چهارمین بازی خود شد که امیدها به صعود این تیم را کاملا از بین برد.

​آلمان در شبی که بسیار متزلزل نشان داد با سوییس به تساوی رسید
​آلمان در شبی که بسیار متزلزل نشان داد با سوییس به تساوی رسید

امشب در مهم‌ترین دیدار از این سری مسابقات تیم‌های ایتالیا و هلند از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه به وقت تهران،‌ به میزبانی لاجوردی‌پوش‌ها به مصاف هم خواهند رفت. ایتالیا که در بازی رفت در خانه هلند،‌توانسته بود با یک گل پیروز شود،‌ در گروه A این مسابقات با ۵ امتیاز صدرنشین است و هلند با یک امتیاز کمتر در تعقیب ایتالیاست. 

کد خبر: 920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =