بسیج نشانگر آینده‌نگری است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ذکر اینکه تشکیل نهاد بسیج درچهل‌ویک سال گذشته نشانگر آینده نگری و دوراندیشی حضرت امام(ره) بوده است، اظهار داشت: بواسطه همین نهاد ارزشمند و شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گردنه های سختی را پشت سر گذاشته و توانسته سربلند بیرون بیاید.

به گزارش آتیه آنلاین، احمد غریوی که در جمع بسیجیان سخت می‌گفت، تصریح کرد: از دفاع مقدس و دوران سازندگی گرفته تا وضعیت کنونی و شرایطی که درنتیجه شیوع ویروس منحوس کرونا درتمام دنیا و درکشور عزیزمان ایجاد شد و باز این بسیج و سربازان ولایت بودند که ندای امام خود را لبیک گفته و به یاری مردم شتافتند چه درموضوع کمک های مومنانه وچه در ضدعفونی اماکن عمومی ودرحال حاضر اجرای طرح شهید سلیمانی.

وی در ادامه افزود: دوستان عزیز قدرخودتان را بدانید که درچه جایگاه و نهاد باارزشی توفیق حضور پیداکرده اید و ازهمه شما عزیزان درخواست میکنم که باحفظ آمادگی رزمی خود امضای خودتان را درصحیفه مقدس انقلاب به عنوان سرباز ولایت درج نمایید و درمحل کارخود نیز با مجاهدت و تلاش کامل درنهاد باارزشی چون تأمین‌اجتماعی به عنوان بسیجی، الگویی برای سایر کارکنان باشید.

غریوی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: ازخداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی سلامتی وموفقیت دارم.

کد خبر: 9665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =