آزمون جذب ۱۴۲۳ نفر نیروی انسانی از سوی شرکت کار و تامین برگزار شد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت کار و تامین از برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی در قالب شرکت کار و تامین در صبح روز جمعه دوم آبان سال ۹۹ خبر داد.

حسن رستم زاد در گفت و گو با آتیه آنلاین افزود: دیروز جمعه، دوم آبان ماه، آزمون به کارگیری هزار و ۴۲۳ نفر نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی توسط شرکت کار و تامین و با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و در ۷۹ حوزه و با شرکت تقریبی ۲۶ هزار داوطلب برگزار شد.

وی ادامه داد: به منظور توسعه فعالیت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در سطح کشور، این هزار و ۴۲۳ نفر در گروه‌های شغلی بهیار، کمک‌پرستار، متصدی خدمات دارویی، متصدی خدمات اداری، راننده آمبولانس، انباردار، منشی پزشکی و نگهبان جذب خواهند شد.

به گفته رستم‌زاد، پذیرفته‌شدگان مرحله اول به میزان دو برابر ظرفیت جهت مصاحبه دعوت شده و پس از انجام مراحل مصاحبه و گزینش، پذیرفته‌شدگان نهایی به مراکز درمانی و بیمه‌ای معرفی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کار و تامین افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همواره بر رعایت دقیق ضوابط، مساوات و مقررات در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز تأکید دارند تا جذب و به‌کارگیری تمام نیروهای شرکتی مورد نیاز سازمان اعم از نیروهای متخصص، خدماتی، حجمی، جایگزین و مانند آن از طریق آزمون و با رعایت شرایط برابر برای همگان انجام شود تا مبادا نسبت به کسی هیچگونه اجحافی صورت گیرد.

کد خبر: 1103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =