ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین‌اجتماعی

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی معتقد است احیا، تقویت و توسعه شورای فرهنگی و اجتماعی و نظام ارتباطی سازمان تامین اجتماعی یک ضرورت بوده و  از نیازهای اساسی مخاطبان گسترده درون و برون سازمانی می باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، علی جهانی در اولین نشست احیای شورای عالی فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی سازمان تامین اجتماعی که با حضور مدیر کل روابط‌عمومی، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه ، معاون اجرایی شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و معاونین و کارشناسان اداره کل فرهنگی و اجتماعی در سالن اجتماعات برگزار شد با بیان مطلب فوق افزود: هم اندیشی، هم گرایی، هم افزایی و خرد جمعی در عرصه فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی سازمان یک ضرورت است و پاسخگویی به نیازها مسائل و مباحث بیش از ۴۵ میلیون مخاطب این سازمان ضرورت نظام فرهنگی و اجتماعی توسعه یافته و توسعه محور را ایجاب می کند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تشریح دستورالعمل احیای شورای فرهنگی و اجتماعی افزود: باید اهداف راهبردها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی با اهداف سازمان مطابقت داشته باشد این موضوع نیازمند تفکر، تعامل، برنامه ریزی و سازمان دهی کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در سازمان است.

وی بر ایجاد وحدت رویه و ایجاد ساختار مناسب مستمر و ماندگار در شورای فرهنگی و اجتماعی ، یکپارچه سازی و جامع نگری و تناسب کارکردها و برنامه ها با اهداف راهبردی و اساسی سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تولیدات و محصولات فرهنگی و اجتماعی باید متناسب با نیاز شرکای اجتماعی منجمله بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران مطابقت و تناسب داشته باشد .

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه اکنون ما در رسانه ها شاهد تغییرات زیادی هستیم افزود: شبکه های مجازی ، رسانه های دیداری ، شنیداری و گفتاری را تحت تاثیر قرار داده و در فضای جدید باید از فناوریهای ارتباطی و رسانه های جدید استفاده کرد .

ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین‌اجتماعی

وی با اشاره به اینکه کارکردهای سازمانی همواره در حال تغییر است اذعان داشت: نیاز به رسانه با کیفیت و استانداردهای واقعی ارتباطی از لحاظ کمی و کیفی برای ارتقای سطح آگاهی مخاطب در اولویت امور قرار دارد .

در ادامه نشست بررسی احیای شورای عالی فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی  مازیار هوشمند مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه  گفت : هدف از درخواست تشکیل جلسه، ایجاد وحدت رویه و احراز از موازی کاری در اجرای امور فرهنگی، و ایجاد یک مسیر مشخص برای اجرای دقیق وظایف محوله است.

ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین‌اجتماعی

کد خبر: 15679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =