انجام روزانه ۱۰۰ عمل جراحی اورژانسی در میلاد

معاون درمان بیمارستان میلاد گفت: یکی از افتخارات بیمارستان میلاد این بود که همزمان با ارائه خدمت به خیل عظیم بیماران کووید ۱۹، بیماران اورژانسی دیگر را نیز تحت پوشش خدمات درمانی و مراقبتی قرار می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دکتر مهدی ناقوسی در نشست خبری مدیرعامل بیمارستان میلاد با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در این مرکز درمانی در برخی از روزها، یکصد عمل جراحی اورژانسی انجام می‌شود، اظهار کرد: این در شرایطی است که میزان مراجعه بیماران کرونا به این مرکز درمانی بسیار بالا بود و با این وجود، بیماران نیازمند به عمل جراحی اورژانسی مانند بیماران سرطانی تحت عمل قرار می‌گرفتند و باعث افتخار است که توانستیم این خدمات را پوشش دهیم و بتوانیم به این بیماران کمک کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که در دوران شیوع ویروس کرونا در بیمارستان انجام شد، پذیرش و مراقبت از مادران باردار پرخطر بود که دچار کووید۱۹ شده بودند و حدود ۲۲۱ مادر باردار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شدند که تقریبا می‌توانم بگویم همه بهبود یافتند و مرخص شدند و این شاخص مهمی است که با تلاش همکاران ما در حوزه درمان بیمارستان انجام شد.

معاون درمان بیمارستان میلاد با اشاره به نیروی انسانی کادر درمان بیمارستان میلاد، تصریح کرد: حدود ۵ هزار نیروی تخصصی و غیرتخصصی شامل ۷۷۱ پزشک و نزدیک به ۱۸۰۰ پرستار در این مرکز مشغول به خدمت رسانی هستند.

ناقوسی ادامه داد: در این مدت ۹۱۱ نفر از همکاران ما بیماری کرونا گرفتند که درمان شدند؛ از این میان بیشترین آمار مربوط به پرستاران بود که ۲۲۵ نفر پرستار به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند و ۲۴۱ نفر نیز در حوزه پشتیبانی این بیماری را گرفتند.

وی افزود: در بیمارستان میلاد یک پرستار شهید سلامت داشتیم که در راستای رسالت حرفه‌ای خویش سلامتی خود را فدا کرد. بیمارستان میلاد مفتخر است که در این ایام هم به بیماران کرونایی و نیز به بیماران غیرکرونایی پرخطر و اورژانسی توانست خدمت‌رسانی کند و ان‌شاءالله این خدمت‌رسانی با کوشش همکاران این بیمارستان ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر: 16708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =