عملکرد مثبت سالاری، در حافظه تاریخی تامین‌اجتماعی ماندگار خواهد بود

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: بعد از ۱۲ سال دوندگی و پیگیری ما متناسب سازی حقوق بازنشستگان از منابع تامین اجتماعی شروع شد و در این مورد عملکرد سالاری بی‌نظیر بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در ششمین نشست رویای تامین‌اجتماعی فراگیر؛ ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛ اظهار کرد: ما هر سال پیاده روی خانوادگی برگزار میکردیم ولی امسال شرایط دیگری داریم و البته در این شرایط نیز این روز را نباید فراموش کنیم.

علی اصغر بیات با بیان اینکه تامین منابع مالی یک چالش مهم برای صندوقهای بازنشستگی و تامین اجتماعی است و زنگ خطر این موضوع از چند سال پیش به صدا درآمده است، بیان داشت: پرداخت دیون دولت به سازمان باید طبق برنامه مشخص و مدون باشد و سازمان بتواند از این منابع به درستی استفاده کند. تامین اجتماعی تعهدات گسترده ای در قبال جامعه دارد و از مجلس و دولت نیز انتظار داریم که به این سازمان توجه کنند. امسال مجلس انقلابی به تامین اجتماعی کمک کرد و ما انتظار داریم که این حمایت ادامه یابد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۲ سال دوندگی و پیگیری ما متناسب سازی حقوق بازنشستگان از منابع تامین اجتماعی شروع شد. با توجه به شرایط کشور و کرونا منابع حق بیمه تامین اجتماعی کم شد اما با این شرایط با تلاش دکتر سالاری متناسب سازی نیز انجام شد. دکتر سالاری کارنامه قابل دفاعی در تامین اجتماعی دارند و این در تاریخ تامین اجتماعی باقی میماند.

بیات با بیان اینکه طی چند روز گذشته ۸۵هزار فقره وام ۷میلیونی به بازنشستگان دادیم که از محل منابع تامین اجتماعی است؛ افزود: لایحه دو فوریتی دائمی شدن متناسب سازی در دستور کار مجلس است و ما انتظار داریم که به خواست و مطالبه ما در این لایحه توجه شود.

بیات با تاکید بر اینکه استقلال سازمان تامین اجتماعی و پایداری منابع خط قرمز ماست گفت: بعد از ۱۲ سال دوندگی، متناسب سازی از منابع خود سازمان اجرا شد با توجه به شیوع کرونا کمی با بدشانسی رو به رو شدیم و منابع سازمان از محل حق بیمه ها کاهش یافت، با این حال متناسب سازی حقوق انجام شد و پرداخت حقوق یک روز به تاخیر نیفتاده است

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در کشور به شدت افزایش داشته است افزود: بیمارستان‌های تامین اجتماعی درگیر کرونا هستند و خدمات بسیار خوبی به جامعه ارائه میدهند.

کد خبر: 24153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =