دیدار وزیر پیشنهادی نیرو با مجمع نمایندگان استان یزد و شمال کشور

علی‌اکبر محرابیان، وزیر پیشنهادی نیرو با مجمع نمایندگان استان یزد و همچنین فراکسیون نمایندگان شمال کشور با حضور نمایندگان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌ گزارش آتیه آنلاین به نقل از پاون، صبح امروز دوشنبه در جلسه دیدار با مجمع نمایندگان استان یزد، ضمن طرح موضوعات مختلف، اعضای این مجمع بر حمایت از وزیر پیشنهادی نیرو تاکید و اظهار امیدواری کردند در دولت سیزدهم شاهد حل و فصل مشکلات اساسی آب و برق کشور باشیم.

همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان یزد و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کردند، همکاری لازم را برای رفع مسائل و چالش‌های وزارت نیرو خواهند داشت.

دیدار وزیر پیشنهادی نیرو با فراکسیون نمایندگان شمال کشور

وزیر پیشنهادی نیرو همچنین صبح امروز دوشنبه با فراکسیون نمایندگان شمال کشور با حضور نمایندگان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه نمایندگان استان‌های شمالی کشور پس از طرح مسائل و مشکلات استان‌های شمالی و ظرفیت‌ها و عقب ماندگی‌های این مناطق، درخواست رفع مشکلات مناطق مذکور را داشتند.

در پایان اعضای فراکسیون به اتفاق بر توانمندی و تسلط وزیر پیشنهادی نیرو به مسائل وزارت نیرو صحّه گذاشته و از تصدی وزارت نیرو توسط وی حمایت کردند.

کد خبر: 25757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =